skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

søndag den 23. januar 2011

why is it called sundays, when there is no sun




søster kærlighed ♥
med lækker søndagsbrunch hjemme hos mig

WINTHER SHOOT'S









Havde helt glemt at poste de her vinter billeder min søster tog af mig.. de første er fra Jule-Tivoli sidste år. har mit højtelskede scoop af en vinter frakke på, den conjaque farvede rulamsfrakke, der er købt for 100 kr.!! på Østerbrogades loppemarked i sommer! og den er så god som ny og har været min redning i den kolde vinter! det karrygule tørklæde har min farmor strikket til mig og mit dyrebareste eje - min Chanel taske ♥ som jeg købte for godt tre år siden på en ferie til Singapore. på mine læber har jeg MAC's 'hang-up' læbestift på, blandet med farven 'cyber'

   Det sidste billede er taget hos mine forældre. havde tyv-stjålet min mors lækre pelshue fra Paris. savner lidt den fine hvide sne, der lå som en fjeragtig dyne og fik alting til at se en smule mindre gråt ud! MEN glæder mig bestemt også til foråret <3


2 kommentarer:

  1. "why is it called sundays, when there is no sun"

    maybe it's a question of make-believe.
    maybe if you close your eyes and wiggle your toes, you'll feel sun on your face and warm sand between your toes.

    it's worth a shot...

    SvarSlet
  2. thanks for poetic words.. it was soothing for the soul :)

    SvarSlet