skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

søndag den 8. januar 2012

fine fornemmelser og overrumplende oplevelser...

...uhhhh! jeg har scoutet billeder og fabelagtige photeshoot locations idag og så har jeg tilbragt 1½ time i ikea med min kæreste hvor jeg har spillet vaske ægte handy woman i blandt børneskrål, laminat og dårlig mad. men evig skønt var det. kunne ikke forestille mig en bedre søndag eller.. (hov!, glemmer lige helt at fortælle om eminent og i den syvende himmel skøn make up-sex med kæresten efter KÆMPE skænderi og, inden ikea kaos). haha. fuldstændigt undervurderet hvor fantastisk make up-sex kan være. wow og wow igen!

anyways jeg har fundet en masse elskelige ting som i skal se! to die for lækre billeder og monster cool locations - og så på en ganske almindelig søndag. btw. bliver der lavet rigtig meget god mad med kærlighed i mit lille køkken i øjeblikket. elsker det. og maden selvfølgelig.
godnat kære læsere og skøre sjæle.
stay tuned for more i den kommende uge. håber i alle har nydt jeres weekend.
sui

Ingen kommentarer:

Send en kommentar