skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

torsdag den 12. januar 2012

BEAUTY EYES ON: Karmameju

 


Har længe ledt efter en lækker body oil tl at komme på huden efter badet, der opfylder mine krav, men samtidig til en overkommelig pris. Jeg er vild med konceptet bag Karmameju og ikke mindst deres produkter, som så mange andre går ind for at skabe rene og lækre øko produkter uden kemi, parabener, parfume og andre syntetiske stoffer. Jeg kommer ikke noget på min hud som jeg heller ikke ville komme i munden (sådan i store træk :))
Kan varmt anbefale både deres WILD og MILD body oils. De dufter begge skønt og mildt og har gode egenskaber til den sarte og tørre hudtype. 


WILD med duft af orange, spearmint og litsea may chang har en opstrammende og stimulerende effekt som modvirker appelsinhud og væskedepoter samt fugter huden i dybten. Den kan også bruges mod tør hovedbund og som lækker massage olie.


MILD med duft af lavendel og kamilleblomst er super hvis man har en følsom/sart hud. Den genopbygger dehydreret hud og virker beroligende på urolig nattesøvn eller den kan smøres på maven ved urolig mave. Den modvirke også strækmærker og spændinger i hovedet.


- helt klart to skønne olier lige til at spise ;)
Olierne koster 249 kr. de kan købes på nettet, i Magasin Kgs. Nytorv eller hos Pure Shop på Grønnegade I København + et hav af andre steder - tjek forhandlerlisten på deres hjemmeside.
du kan læse mere om Karmameju's produkter her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar