skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

mandag den 7. februar 2011

dagens...

First of all: Velkommen til de nye followers her på bloggen! det glæder mig :) hvis nogen af jer skulle have lyst til at smide en kommentar eller spørge mig om noget, skal i være mere end velkomne! prøver så vidt muligt at komme vidt omkring i mine indlæg, men lever i mit eget lille blogger univers som kører meget på mood boards og mærkelige idéer eller hvad der nu lige falder mig ind! ANYWAYS - smid en kommentar hvis i lyster! 


dagens...


humør: en lille glad hoppende lus
tilstand: monster træt efter kun 3 timers søvn (der var modeshows til langt ud på natten på dr k)
happening: fik ringet til organisation vedr. mit praktik ophold i       Ghana.. wuhuu! første skridt på vejen :)
opdagelse: at man kan få kaffe med smag af lakrids (stjerne anis) hos joe & the juice. mums! kan helt sikkert anbefales til lakrids-lovers!
repeat: adele - rolling in the deep.
udfordring: spinnig på adelgade fra 19-20, puuha 
køb: en pose fuld af nettos sundeste madvarer til en uge med detox på programmet!
struggle: studie start. kl. 8. mandag morgen = kliché = SKYD MIG!
fix: soya latte, vitamin well og vand






 kedede sig lidt til forelæsning...



dagens look

1 kommentar:

  1. Din er blog er nu en af mine nye yndlings! Nøj, hvor er den fed :) Elsker at du skriver sådan lige fra hjertet, og spontant. Fedt! Jeg følger dig nu, og vil glæde mig til at læse med fremover. Du skal være velkommen til at kigge forbi mig også. :)

    Tanker fra Andrea

    SvarSlet