skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

tirsdag den 8. februar 2011

boyish











strange to see how I would look like with short hair! 
But somehow I like it!! :)
I think the tomboy look is quiet cool actually.. and i looove lumberjack shirts <3 I have a whole section in my closet where they're hanging color coordinated.. hehe (sounds like an autistic)

natalie portmann and wionna ryder are some of my favorite boyish looking women. I think it was so brave of natalie to shave off all her hair for a movie role! and if you haven't seen "girl interrupted" then I think you should - wionna plays her part fantastic!

have a good night

xx
sui 

3 kommentarer:

  1. Må jeg skrive om dine notebooks på min blog? Jeg syntes de er så smukke.. Jeg fortæller om hvordan jeg ønsker mig at samle på dem ligesom dig, og (linker til din side) of course :) Jeg viser også billedet af bøgerne, men kun hvis jeg for lov først. Du må gerne svare mig her, jeg skal nok holde øje! Tak for en fed blog.

    Andrea

    SvarSlet
  2. Hej Andrea! Selvfølgelig må du det.. det ville da være mig en ære! ;)
    Jamen selv tak.. :) det er cool du synes den er fed! tjekkede din ud forleden, den er også rigtig fin! :) kan godt li' at du blander skrifttyperne når du skriver.. det gir en cool effekt..

    I'll keep up the good spirit! ;)

    xx
    sui

    SvarSlet
  3. Uh, mange tak! Jeg regner med at poste det senere i aften :)
    Tanker fra Andrea

    SvarSlet