skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

fredag den 23. september 2011

melankolsk underholdning

sommetider når når jeg føler mig ensom kan jeg godt lie at sidde i mit køkken med slukket lys og lytte til musik, drikke god rødvin og ryge en enkelt eller to cigaretter, mens jeg studerer folk i den anden lejlighedsbygning overfor mig.. en far der mader sit barn, en flok tøser der griner og drikker drinks ( de varmer sikkert op til en vild fredag aften), en kvinde der skyper fra sin computer, en dreng der spiller computer.. en masse liv der leves. jeg kan kun se dem og læse der ansigtsudtryk og danner mig et billede af hvad de laver eller hvordan de er.. det er sært.. jeg kan høre bilerne på gaden og høre min nabo lukke en flaske vin op, han spiller lidt guitar og joker med hans venner - den ene brokker sig over at den svampe mix an har købt i Irma næsten kun består af champignon.. ;) hehe! sidder her helt alene i mørket, men er samtidgt omgivet af en masse mennesker - jeg kender dem ikke. men de omkredser mig! mærkeligt..
jeg skal faktisk til fest på studiet om en time, men jeg kan ikke tage mig samme til at smide morgenhåret, den udtværede makeup fra igår og mine natbukser.. hmm.. ville på en måde hellere putte under dynen og se vild med dans, som startede for 11 minutter siden. min gamle dansklærer (nuværende politiker i københavn, pia allerslev) er med i dette års vild med dans - derfor er det ekstra sjovt at se hende folde sig ud på de skråbrædder! :D men jeg må hellere komme i omdrejninger og få noget andet tøj på, for at blive en anelse mere festlig..


kys og natlig romance til jer alle derude
xx
sui elise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar