skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

lørdag den 30. april 2011

springtime - snapshots of april style

et kig til mine gamle elsklinger 
+ de nye fund til foråret <3

xx
sui


my precious!
jeg er en sucker for sølvsmykker i alle afskyninger. her er nogle af favoritterne i samlingen..
min nitte-sæk i kanvas, der huser alt fra mit daglige survival kit til studiebøger og macbook. den kan   rumme stort set alt!
dagligdags pynt: vintage ringe, hjemmelavet ørering med kors og fjer, beadhouse earcuff, line&jo ørering
loppefund til en 10'er
et udpluk af mine ynglings halskæder.
gebis-kæden er mit nyeste køb i samlingen, og er fra 'uncommon creatures' hos Nag Store.
simple white top
flaskegrøn skønhed fra sparkle & fade
ynglingskæden med klo fra second female og georg jensen sølvring, jeg fik i gave for mange år siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar