skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

mandag den 18. april 2011

life is more than pretty.

mood board # 3
søndagens...





nyhed: Jeg har en fantastisk nyhed at dele med jer, her på mit lille univers! Jeg har fået en kæreste, og han er mere end fantastisk og ser altid det bedste i mig <3 er totalt glad og har det som en lille sommerfuglelarve der bare venter på at komme ud at sin puppe!


extravagance: morgenmad og ginger latte fra joe and the juice


crazyness: klippede sgu pandehår på mig selv.. stod i 10 min. med håret redt ned i panden og med min saks i hånden. Men gjorde det sgu. det blev pil skævt og alt for langt men jeg elsker det. stay tuned for photos


lækkerhed: afslappende weekend med godt selskab og herligt forårsvejr


fund: Jeg var på loppemarked i charlottenlund i går og fik slæbt 2 store poser hjem med de sejeste ting og sager. photos bliver posted senere på ugen :)


humør: spring fyldt med forår i maven og violiner i armene


bommert: smækkede mig ude med begge nøglerne til lejligheden inde i lejligheden. FLOT! kostede mig lige 735 kr. for låsesmed på en søndag! FUCK! og manden brugte ikke en gang 5 min på at dirke den op.. øv øv øv.


projekt: oprydning og opgaveskrivning - men gider man? nææh!!


overraskelse: at skoven er begyndt at springe ud og at de hvide anemoner er begyndt at pible frem i skovbunden.


smukkeste syn: "sakura" i Kongens Have (de Japanske kirsebær træer der spriger ud)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar