skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

mandag den 29. oktober 2012

udsøgt uperfekt virkelighed

oftest er det mest banale og uperfekte i ens tilværelse det mest unikke, interessante og smukke.
hverdagnes finurligheder og små mærkværdige afkroge er det der giver det store upolerede og ægte billede af helheden som den er. det er dokumentaristen i mig der ser nøgtern på tingene og hader at alt skal være poleret og se perfekt og støvfrit ud på overfladen. indimellem føler jeg at jeg ikke passer ind i den her meget uvirkelige virkelighed og sådan som vi lever i dag i denne del af verden..
besluttede mig for at lave et meget random billedserie, eller jeg besluttede mig ikke, jeg skød bare en række mærkværdige og tilfældige billeder af det der lige foregik omkring mig i min lejlighed. fuldstændig upræcist og uperfekt. (og så fordi det var en pokkers god overspringshandling istedet for at skrive videre på min opgave... hmm)
anyways, det er hvad det blev til
mere for I ikke for den 25øre (tænk at de ikke engang eksisterer mere?! - underligt!)
ha' det nu så godt så længe
sui (som helst vil have sin kaffe sort)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar