skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

mandag den 12. december 2011

shoes shoes shoes




Er på jagt efter nytårsskoene og ALDO laver faktisk nogle super cool sko til næsten ingen penge. er viiild med de tårnhøje pumps i ruskind. normalt ville jeg aldrig vælge så feminin en sko, men til nytår skal man give den lidt ekstra gas, og reglen er at jeg altid skal iføre mig noget med glimmer og noget med pallietter - så de lever perfekt op til formålet og så sparker de samtidig lidt røv,synes jeg! (aka. citat: "shut-up asshole, I wear heels bigger than your dick!)
Dem MÅ jeg simpelthen bare eje til den lille sum af 650 kr.!!!? :D ret vildt alligevel. så er man heller ikke så øm overfor om de skulle få en skramme eller to, når der skal danses igennem hele natten på fulde og vaklende stænger, der ikke helt er til at stole på. 


faldt samtidig for disse herresko i lak, mest pga. enkeltheden men i den grad også pga. den rillede sål der giver dem en hardcore kant(we loove!) i butikken herhjemme koster de 800 kr. men er på udsalg på nettet i england til omkring 400 kr.!! se her(WAY TO GO!) - og et lille tip, hvis de skulle friste andre sko-glade sjæle som mig <3
sui

Ingen kommentarer:

Send en kommentar