skrøbelig. stærk. smuk. stædig.

tirsdag den 23. november 2010

wiihuu!!

Tina har lige været her og jeg er helt oppe og flyve!! Kan slet ikke få armene ned.. endelig en behandlingsform der duer for mig. Den første so far der har forstået mig!
Hun har renset min lejlighed og vi snakkede fra kl. 15-19.30.. VILDT! Mistede fuldstændig tid og stedssans... ret så vildt! Men jeg er LYKKELIG over at have startet et behandlingsforløb der virker til at være det rette for mig og mit spirtuelle væsen :) udenfor sner det og kan ane hvide hus tage ud af min franske altandør. det er lidt hyggeligt! Sidder i sofaen med te, bamsestøvler og min lilla Wood Wood hættetrøje jeg købte for en slik på Roskilde iår. Nyder at være i mig selv et lille øjeblik, mens jeg lytter til ynglingsmusik og drikker en god kop chai i det her ruskende november vejr...
det skal skam nok gå alt sammen! jeg skal bare lære at tro på mig selv og følge min intuition, mit <3 og min mavefornemmelse.. det lyder måske kliché agtigt, men jeg tror sgu at det er de vises sten mod en lysere og langt sjovere fremtid! :)
tyg lige på den.. kys og kærlighed til folket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar